
Fornøyde kunder er de beste ambassadørene.
Definisjonen av kundeservice og kundebehandling går ut på å assistere og forbedre kundens totale opplevelse.
Når du jobber med utgående kundeservice som vi gjør så jobber du med ulike kundeaktiviteter som er tilpasset for å forbedre og skreddersy løsninger som gjør kundeforholdet enda bedre.
For å kunne yte best mulig kundebehandling kreves det en bemanning som innehar vissa kvalifikasjoner som for eksempel tålmodighet, kunnskap, vennlighet, medmenneskelighet og lærevilje.
Identifiserer du deg selv med å være en positiv og løsningorientert servicemedarbeider da kan kundeservice og kundebehandling vare noe for deg.
Hvordan er det å jobbe i Mogi Sales?
I Mogi Sales vil du møte et sosialt, inkluderende og trygt arbeidsmiljø. Vi er gode på å inspirere, støtte og hjelpe hverandre og du finner alltid en kollega å diskutere salg med. Hver måned holder vi uformelle sosiale arrangementer for alle ansatte og du vil sannsynligvis møte noen fremtidige beste venner blant kollegene dine.
Hvorfor jobbe hos oss?
-
Opplæring og oppfølging
Vi har ulike opplæringsprogrammer for selgere og salgsledere med faglig godt teoretisk innhold og praktisk oppgaveløsning. I tillegg har oppdragsspesifikke opplæringer. -
Kompetanse og utvikling
Vi er opptatt av at du som medarbeider skal ha løpende utvikling og kompetanseheving for å møte morgendagens krav og forventninger samtidig som du føler mestring og progresjon i din karriere. -
Gøy på jobben
Vi har et sosialt, åpent og inkluderende arbeidsmiljø, under og etter arbeidstid. Du er en viktig del av fellesskapet, og vi er flinke på å arrangere sosiale sammenkomster, temafester, reiser og mye mer. -
Gode inntjeningsmuligheter
Vi har meget konkurransedyktige betingelser hvor du som selger har store påvirkningsmuligheter på din egen lønn. I tillegg har vi motiverende konkurranser og premier på individ- og teamnivå.